Сервіс потокового аудіо Spotify оголосив про нові привілеї для користувачів без преміумпідписки. Відтепер вони можуть обирати конкретні пісні для відтворення, тоді як раніше їм дозволялося лише перемикати плейлисти, маючи обмеження на кількість пропущених пісень.
Про це пише Business Insider, повідомляють Dengi.ua.
Крім того, безкоштовні користувачі тепер також можуть шукати конкретні треки для відтворення та відкривати посилання на пісні, якими поділилися в соціальних мережах. У понеділок оновлення стали доступні користувачам по всьому світу.
Водночас Spotify залишає певні обмеження для безкоштовних користувачів. Як пояснили в компанії, клієнтам без преміумпідписки надається "час на вимогу" для вибору конкретних треків. Після перевищення денного ліміту застосовуватимуться старі правила — обмежена кількість пропусків на годину. Скільки триває "час на вимогу", у Spotify не уточнили. Крім того, у компанії не вказали, чи зміниться рекламна політика для безкоштовних користувачів.
Зараз близько 60% користувачів Spotify є безкоштовними. У липні компанія повідомила, що має 696 млн активних користувачів на місяць, серед яких 276 млн — преміумпідписники. Кількість передплатників за рік зросла на 12%, а безкоштовних користувачів — на 10,5%.
Водночас фінансові показники компанії поліпшуються. Згідно зі звітом про прибутки, дохід за останній квартал зріс на 10% у річному обчисленні і склав 4,2 млрд євро (близько $4,95 млрд). Крім того, ціна акцій компанії за рік піднялася приблизно на 108%.
Нагадаємо, раніше ми писали, що інтеграція штучного інтелекту (ШІ) в пошук Google змінює правила роботи в Інтернеті та ставить під загрозу звичні моделі медіабізнесу .
Також ми вже писали, що Перший віцепрем'єр-міністр - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров розповів про нові цифрові сервіси та технології, що вже тестуються і незабаром стануть доступними українцям .


