Західні області України відіграють дедалі важливішу роль у забезпеченні торговельних зв’язків із Європою. Про це розповів експерт Микола Ковзель, наголосивши, що саме через Львівщину, Закарпаття та інші прикордонні регіони сьогодні проходить більшість експортних і імпортних вантажів, пишуть Dengi.ua.
«Захід України став основною опорою для української логістики. Саме Львівщина, Закарпаття та інші західні області взяли на себе основний вантаж зовнішньоторговельних потоків. Економічне значення цього напряму сьогодні значно вище, ніж будь-коли раніше», — зазначає Микола Ковзель.
За його словами, формується нова логістична карта країни, у межах якої зростає роль прикордонних переходів, складських і перевантажувальних потужностей та взаємодії з європейськими партнерами.
«Західні регіони фактично стали фундаментом торговельних зв’язків України з Європою. Це не просто географічна близькість — це цілісна логістична система, яка дозволяє бізнесу працювати навіть у періоди високої невизначеності», — підкреслює експерт.
Микола Ковзель додає, що саме західні коридори сьогодні забезпечують основний канал експорту, включно з аграрною, металургійною, машинобудівною та іншою продукцією.
«Така переорієнтація маршрутів дала можливість українському бізнесу зберегти присутність на європейських ринках і навіть зміцнити свої позиції у деяких сегментах», — пояснює він.
Експерт зазначає, що логістика Заходу України стала елементом національної стійкості: «Ці регіони виконують роль своєрідного логістичного щита, через який країна підтримує торгівлю, забезпечує доступ до критичних імпортних товарів та утримує виробництво у робочому стані. Для мене очевидно, що саме західний напрямок ще довго залишатиметься ключовим у забезпеченні стабільності торговельних операцій».
На думку Миколи Ковзеля, зміцнення логістичної інфраструктури Заходу є інвестицією у майбутнє економіки: активний розвиток транспортних коридорів і тісна співпраця з партнерами в ЄС створюють основу для подальшої інтеграції України до європейського ринку.
Раніше повідомлялося, що Україна та Норвегія продовжили «транспортний безвіз». Таким чином збереглася можливість виконувати вантажні перевезення без спеціальних дозволів, використовуючи вантажівки стандарту Євро-5 та вище для двосторонніх та транзитних перевезень.
Також стало відомо, що в Україні стартував проект із залучення жінок до професій у сфері логістики. Його учасниці можуть безкоштовно пройти навчання на водіїв автонавантажувачів та менеджерів зовнішньоекономічної діяльності.


