Електронне бронювання запустили в "Дії": як працює

Бронювання через портал "Дія" усуває людський фактор, а це суттєво прискорює процедуру.
Електронне бронювання запустили в "Дії": як працює
Ілюстративне фото / depositphotos.com

Тепер критично важливих підприємств та підприємств, що забезпечують потреби Сил оборони, можуть забронювати співробітників через портал "Дія". Сервіс, який значно пришвидшує процедуру бронювання та дозволяє отримати результат протягом доби, уже доступний для користувачів. Про це повідомили в Міністерстві економіки.

Читайте також:

За словами міністра економіки Юлії Свириденко, ключова мета запровадження бронювання через "Дію" - максимально пришвидшити процес, зробивши його автоматизованим, і наскільки це можливо, скоротити час очікування. 

"Як показало попереднє тестування, забронювати працівника через "Дію" можна значно швидше. Уся необхідна інформація буде доступною в керівника в його електронному кабінеті. Для працівника, який отримав бронювання, інформація оновиться в його застосунку "Резерв+". Ті, хто хоче отримати паперову версію підтвердження бронювання, також матиме таку можливість", - розповіла вона.

Бронювання через портал "Дія" усуває людський фактор, а це суттєво прискорює процедуру. Адже якщо раніше всі подані документи перевірялись вручну, то нині це відбуватиметься за допомоги електронних засобів, які мають доступ до всіх необхідних реєстрів.

Читайте також:

Алгоритм бронювання на порталі "Дія" наступний:

  1. Міністерства, ОВА вносять до Єдиного переліку установ (органів влади, підприємств, організацій)  підприємства, установи та організації  які, відповідно до законодавства, мають право бронювати працівників.
  2. Керівник компанії, що має право на бронювання своїх працівників, подає на порталі "Дія" списки на бронювання та засвідчує заяву електронним підписом.
  3. Система автоматично перевіряє, чи людина працевлаштована офіційно і чи є її дані в реєстрі "Оберіг".
  4. "Дія" протягом доби надсилає сповіщення керівнику про результат розгляду.
  5. У разі позитивного рішення система автоматично переводить військовозобов'язаного на спеціальний військовий облік на строк дії бронювання. З цього моменту він вважається заброньованим, а інформація про бронювання з'являється в застосунку "Резерв+". 

Читайте також:

Згодом витяг про бронювання можна буде завантажити на порталі "Дія" й за потреби роздрукувати. Також за бажанням документи на бронювання можуть бути подані в паперовому форматі. Обидві форми подачі документів матимуть однакову вагу. 

Перед запуском сервісу відбулося закрите бета-тестування, під час якого компанії забронювали 929 працівників.

Раніше ми писали, що Кабінет Міністрів на час воєнного стану ввів систему бронювання задля забезпечення безперебійної роботи органів державної влади місцевого самоврядування, і навіть критично важливих підприємств. Вона дозволяє ключовим працівникам отримати бронь від мобілізації.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK