У застосунку “Резерв+” з'явилася опція отримання електронної відстрочки. Міноборони пояснили, що робити в разі виникнення помилки при її оформленні. Про це розповіла заступниця міністра оборони України з питань цифровізації Катерина Черногоренко в етері телемарафону, пише РБК-Україна.
Вона звернула увагу, що якщо у військовозобовязаного наявна активна відстрочка, то він не зможе оформити нову в “Резерв+”. Це зроблено для того, щоб дані не дублювалися в реєстрах.
"Як тільки в нього (користувача — ред.) закінчиться відстрочка, а в більшості користувачів вона закінчується сьогодні, 9 листопада, тобто фактично вже починаючи з 10 листопада можна буде податися на наступну", — заявила Черногоренко.
Водночас вона зазначила, що для оформлення відстрочки необхідно оновити додаток “Резерв+” до версії 1.4.3. Якщо про особу наявна вся потрібна інформація в реєстрі, то в застосунку має з'явитися відтермінування від військової служби.
Також Чернигоренко розповіла, що в разі незнаходження особою себе в реєстрі, наявності помилки в імені або ж податковому коді, слід звернутися у технічну підтримку “Резерв+”. Фахівці повинні опрацювати звернення і виправити усі наявні помилки. Чернигоренко зазначила, що термін дії відстрочки — три місяці.
Нагадаємо, ми вже писали, що в застосунку "Резерв+" став доступний сервіс рекрутингу, який дозволяє українцям знайти для себе оптимальну вакансію у війську серед тисяч різних варіантів.