Гендиректор компанії YASNO дав декілька порад, як треба діяти, якщо немає світла, а ви не знаєте причини.
В Україні застосовуються стабілізаційні відключення електроенергії згідно з графіками. Однак іноді відбуваються екстренні відключення. Що робити, якщо немає світла, а ви не знаєте причини, розповів генеральний директор компанії YASNO Сергій Коваленко.
"Зима, як ми побачили в Києві, іде зі своїми сюрпризами. Дощ замерзав на деревах, дорогах і дротах. Така погода є небезпечною, стається чимало локальних аварій", - написав він у Facebook.
Як треба діяти, якщо немає світла, а причини не знаєте:
- Зайдіть на сайт YASNO, де є майже вся інформація про те, що відбувається за вашою адресою.
- Перевірте наявність локальної аварії. Якщо у вас локальна аварія, то після того, як ви введете свою адресу, над графіком побачите відповідне повідомлення та час орієнтовного відновлення постачання. Якщо немає повідомлення, немає аварії.
- Якщо екстрене відключення, то над графіком буде повідомлення про нього і те, що графіки в цей час не застосовуються.
- Якщо у вас немає світла за графіком і ніякого додаткового статусу немає, можливо, є проблема в межах будинку або ЖК. Запитайте деталі в ОСББ або напишіть у соцмережі енергетичної компанії, так ви зможете гарантовано отримати відповідь.
Публікація Сергія Коваленка у Facebook
Раніше ми писали, що 23 листопада з 00:00 до 24:00 у всіх регіонах України застосовуються планові відключення світла.