Нова пошта запустила сервіс "Легке повернення". З його допомогою покупці можуть безкоштовно повернути продавцеві товар, який не підійшов, протягом 14 днів після отримання посилки. Про це повідомила пресслужба компанії.
"Нова пошта здійснює лише доставку, тому перед відправленням посилки покупцю обов'язково потрібно зв'язатися з продавцем, домовитися про повернення товару та коштів", - йдеться в повідомленні.
Сервіс "Легке повернення" доступний тільки в мобільному додатку та онлайн-кабінеті. Повернути безкоштовно можна документи або посилки до 30 кг. Для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.
Щоб скористатися сервісом, потрібно:
- увійти до розділу "Мої відправлення" та вибрати отриману посилку з товаром, який необхідно повернути;
- у рядку "Керувати посилкою" вибрати сервіс "Легке повернення";
- вказати причину повернення товару з запропонованого переліку;
- експрес-накладну на повернення створено.
У НП зазначили, що в накладній не можна змінити адресу повернення та ім'я отримувача.
"Після цього запакуйте відправлення та відправте товар на вказану адресу отримувача із відділення, поштомату або кур'єром. Доставка безкоштовна, утім за виклик кур'єра треба зробити доплату", - додали в компанії.
Однак сервіс "Легке повернення" може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги "Переадресація", "Повернення" або продавець заблокував таку можливість. Деякі товари не підлягають поверненню згідно з законодавством, наприклад, ліки, білизна тощо.
Крім того, послуга "Легке повернення" не включає повернення коштів за товар, який не підійшов. Для узгодження процедури повернення коштів потрібно зв'язатися напряму з продавцем.
Раніше ми писали, що в столиці Литви Вільнюсі відкрилося перше відділення Нової пошти.