ПриватБанк в оновленій версії застосунку "Приват24" запустив нове єдине меню "Комунікації". Тепер клієнти можуть зв'язатися з банком через "Допомогу онлайн", месенджери або напряму зателефонувати в банк. Про це повідомила пресслужба фінустанови.
Як розповіли в банку, у новому меню користувачі знайдуть інформацію про раніше подані заявки та можуть напряму повідомити банку про підозру на шахрайство.
"Також у меню "Комунікації" ви знайдете додаткові номери телефонів банку, завжди актуальну мапу відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки в соціальних мережах", - йдеться в повідомленні.
Раніше ми писали, що протягом березня-липня клієнти ПриватБанку зможуть надсилати безкоштовні перекази на власну картку з карток польських та німецьких банків у Приват24.