Для зв'язку клієнтів із банком: у Приват24 з'явилася важлива функція

У Приват24 запустили єдине меню комунікацій клієнтів із банком.
Для зв'язку клієнтів із банком: у Приват24 з'явилася важлива функція
Ілюстративне фото / depositphotos.com

ПриватБанк в оновленій версії застосунку "Приват24" запустив нове єдине меню "Комунікації". Тепер клієнти можуть зв'язатися з банком через "Допомогу онлайн", месенджери або напряму зателефонувати в банк. Про це повідомила пресслужба фінустанови.

Читайте також:

Як розповіли в банку, у новому меню користувачі знайдуть інформацію про раніше подані заявки та можуть напряму повідомити банку про підозру на шахрайство.

"Також у меню "Комунікації" ви знайдете додаткові номери телефонів банку, завжди актуальну мапу відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки в соціальних мережах", - йдеться в повідомленні.

Раніше ми писали, що протягом березня-липня клієнти ПриватБанку зможуть надсилати безкоштовні перекази на власну картку з карток польських та німецьких банків у Приват24.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK