З метою підвищення зручності, ефективності та клієнтоорієнтованості роботи відділень Пенсійного фонду України Міністерство соціальної політики та ПФУ запускають проєкт "таємний покупець" у відділеннях Фонду по країні. Про це повідомила пресслужба міністерства.
Як пояснили у відомстві, цей проєкт дозволить виявити системні недоліки, що існують в обслуговуванні громадян у відділеннях ПФУ, та завдяки цьому переглянути, оптимізувати і вдосконалити процедури роботи Фонду.
"Кінцева мета проєкту - забезпечити, аби громадянам, які звертаються до відділень ПФУ, було зручно та комфортно отримувати відповідні послуги, а рівень клієнтського сервісу був якомога вищим", - йдеться в повідомленні.
Важливими партнерами, які погодилися взяти на себе реалізацію цього проєкту, виступили УВКБ ООН, Агентство ООН у справах біженців та БФ "Право на захист".
Щоб забезпечити комплексний збір даних, моніторинг охопить 84 сервісних центри у 20-ти областях країни та Києві. Також буде проведено опитування отримувачів послуг ПФУ. Зокрема, планується проанкетувати до 300 осіб у 20-ти регіонах щодо різних аспектів роботи Фонду.
"Усі отримані висновки будуть консолідовані й проаналізовані. Вони допоможуть оцінити рівень доступності послуг, "клієнтоорієнтованості" органів ПФУ та задоволеності отриманими адміністративними послугами та сформулювати практичні рекомендації для покращення роботи сервісних центрів", - пояснили в міністерстві.
Раніше ми писали, що в Україні продовжується перевірка статків співробітників ТЦК та ВЛК.