Державна Укрпошта запровадила у відділеннях "Експрес-вікно" для прискорення обслуговування одержувачів посилок і листів. Про це повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський, пишуть Dengi.ua.
Зазначається, що пілотний проєкт "Експрес-вікно" з 8 вересня запрацював у понад 1500 міських відділеннях Укрпошти.
"Цей день настав: Укрпошта розводить по різних "кутах рингу" (насправді по окремих вікнах) різні категорії клієнтів: отримувачів посилок (серед яких багато молоді та хіпстерів) і клієнтів поважного віку. У межах боротьби з чергами ми створили експрес-вікно", - написав він.
Експрес-вікно буде позначено чорно-жовтим кольором. У ньому можна буде швидко отримати або відправити посилку, отримати лист, отримати післяплату.
За словами гендиректора, після впровадження нової системи керування посилками отримання посилки займатиме всього 30-45 секунд. Крім того, тепер пакети для відправлення посилок безкоштовні у всіх відділеннях Укрпошти.
Усі інші послуги: пенсії, платежі, відправка листів тощо - надаватимуться в універсальному вікні.
Раніше ми писали, що генеральний директор АТ "Укрпошта" Ігор Смілянський повідомив про підписання важливої угоди з Поштовою службою США, над якою працювали понад два роки. Вона дасть змогу прискорити доставку посилок до США.
Нагадаємо, з 9 червня клієнти Укрпошти, які приходять лише за посилками, зможуть отримувати їх поза чергою.


