Нав'язливі дзвінки більше не турбуватимуть. Оскільки з 2 жовтня в Україні набули чинності нові правила, що дозволяють операторам блокувати спам-номери. Про це пишуть Dengi.ua з посиланням на пресслужбу Мінцифри.
Є кілька варіантів, щоб позбутися рекламних дзвінків, на які громадяни не давали згоди.
Так, у міністерстві радять українцям повідомити про спам-номер своєму оператору:
- Vodafone - у застосунку чи за номером: 111 або 0 800 400 111 в Україні, +38 050 400 111 у роумінгу;
- Kyivstar - у застосунку чи за номером: 466 або 0 800 300 466 в Україні, 105466# у роумінгу;
- Lifecell - у застосунку чи за номером: 5433 або 0 800 20 5433 в Україні, +38 063 5433 111 у роумінгу.
Також можна надіслати скарги на спам-дзвінки на гарячу лінію уряду - 1545 - або звернутися до НКЕК через форму на сайті.
Оператор перевірить номер, на який надійшла скарга, і заблокує, якщо він відповідає щонайменше двом критеріям:
- виклики здійснюють без комунікації;
- середня тривалість дзвінків за 7 днів - менш ніж 60 секунд;
- понад 50% дзвінків на різні номери;
- на номер неможливо передзвонити;
- під час виклику відтворюється записане повідомлення;
- скарги від абонентів;
- кількість вхідних дзвінків, які не завершуються розмовою, на номер - менш як 5% від вхідних та вихідних викликів цього номера
- номер лише для дзвінків, а не для SMS чи інтернету.
Нагадаємо, у ніч на 10 жовтня РФ знову атакувала Україну дронами й ракетами. У Києві та деяких областях довелося вводити спеціальні графіки аварійних відключень світла. Українцям не завадить про всяк випадок підготуватися до блекауту, щоб завжди залишатися на зв'язку.
Раніше ми писали, що Мінцифри надало операторам мобільного зв'язку інструменти для боротьби зі спам-викликами і нав'язливою рекламою, а згодом вони блокуватимуть спам, рекламу і потенційно шахрайські дзвінки.


