З початку 2025 року Держпродспоживслужба провела 36 позапланових перевірок підприємств, що надають житлово-комунальні послуги, і в 32 випадках (88,9%) було виявлено порушення. Унаслідок споживачам повернуть майже 1 млн грн.
Про це повідомила пресслужба відомства.
За результатами перевірок було накладено 18 штрафних санкцій на суму 413,4 тис. грн, видано 23 приписи щодо приведення тарифів у відповідність до законодавства, а споживачам підлягає поверненню 948,9 тис. грн. Також 26 посадових осіб оштрафовано на 46,1 тис. грн.
"Житлово-комунальні послуги мають бути не лише якісними, а й економічно обґрунтованими. Споживачі не повинні платити більше, ніж це передбачено законодавством. Підприємства, які надають комунальні послуги, мають діяти прозоро й відповідально", - зазначив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Держпродспоживслужба закликає громадян бути пильними та уважно перевіряти рахунки за комунальні послуги. Якщо є сумніви щодо правильності тарифів, варто:
- перевіряти документи та вимагати обґрунтування розрахунків;
- звертатися до територіальних управлінь Держпродспоживслужби в разі виявлення порушень.
Раніше ми писали, що у квітні 2025 року в Україні вартість газу для побутових споживачів залишиться незмінною. У другому місяці весни блакитне паливо не подорожчає. На ринку газу для населення представлено 9 постачальників.