Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого та компетентного вибору. Про це повідомили в Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Читайте також: Товарообіг становив 90 млрд дол за 11 місяців: Що везуть в Україну та звідки

Так, на товарі має бути зазначена така інформація:

  • назва товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;
  • дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм, тощо), умови використання;
  • відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;
  • позначка про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів;
  • дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції;
  • дата виготовлення;
  • відомості про умови зберігання;
  • гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
  • правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;
  • строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
  • найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.

Читайте також: Туреччина відкрила новий ринок для експорту українських товарів

Зазначається, що стосовно продукції, яка за певних умов може бути небезпечною для життя, здоров'я споживача та його майна, довкілля, виробник (виконавець, продавець) зобов'язаний довести до відома споживача інформацію про таку продукцію й можливі наслідки її споживання (використання).

При цьому вся інформація про продукцію має надаватися українською мовою.

Публікація Держпродспоживслужби в Telegram

Раніше ми писали, що в грудні 2022 року відкрилися ринки Канади та Туреччини для експорту української продукції.