Електрокари, що були у використанні, дешевшають швидше за традиційні автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ). Про це повідомляє Асоціація українських автомобілевиробників "Укравтопром".

Читайте також: Продаж чи купівля авто в Україні: у МВС нагадали алгоритм дій

Зазначається, що для традиційних авто з ДВЗ пробіг і роки експлуатації є головним індикатором визначення ціни на вторинному ринку. При цьому в електромобілях усе залежить від акумулятора, який зазвичай становить близько 40% ціни нового електромобіля. 

"Надто часта швидка зарядка електромобіля, постійне заряджання, коли батарея майже повна, або залишення її повністю зарядженою на тривалий час можуть швидше погіршити її роботу", - йдеться в повідомленні.

Читайте також: Українці все активніше скуповують електрокари: які авто обирали у вересні

Австрійський стартап Aviloo, який розробив тест для дилерів і приватних осіб, виявив, що після 100 тис. км пробігу ємність батареї може зменшуватися на 30%. Через це вживані електрокари дешевшають швидше за традиційні автомобілі з ДВЗ.

За даними компанії Recurrent, ціни на вживані електромобілі в США у вересні впали на 32% порівняно з аналогічним періодом минулого року, а ціни на моделі, що працюють на викопному паливі, зменшилися всього на 7%. 

Читайте також: Ринок нових легковиків: на яких машинах їздять в Україні

За даними AutoTrader, ціни на електромобілі з пробігом у Великій Британії в серпні впали на 23% порівняно з аналогічним періодом минулого року, тоді як ціни на моделі з ДВЗ зросли щонайменше на 4%.

Як показують дані Deutsche Automobil Treuhand, залишкова вартість трирічних електромобілів у Німеччині більш ніж на 10 відсоткових пунктів нижча, ніж еквіваленти на викопному паливі.

Читайте також: "Німці", "французи" чи "американці": які машини люблять українці

Водночас Reuters пише, що, якщо ціни на вживані автомобілі залишаться низькими, це може вплинути на вартість нових електромобілів.

"У Європі, наприклад, у 2021 році було продано понад 1,2 млн нових повністю електричних авто, і багато з них з'являться на вторинному ринку у 2024 році, коли закінчаться їхні лізингові контракти", - додали в Укравтопромі.

Раніше ми писали, що за підсумками трьох кварталів 2023 року найбільшими регіональними ринками нових легкових автомобілів в Україні стали Київ, Дніпропетровська, Київська, Одеська та Львівська області.