За перший квартал 2025 року фахівці Держпродспоживслужби перевірили понад 5,3 тис. рекламоносіїв по Україні. Було накладено штрафних санкцій на 2,6 млн грн. Про це повідомила пресслужба відомства.
Читайте також: До кінця з TikTok: рекламодавці залишаються на платформі попри вірогідність її блокування у США
Унаслідок контролю виявлено 1096 порушень рекламного законодавства, з яких:
- 698 - у сфері зовнішньої реклами,
- 265 - внутрішньої реклами,
- 104 - на онлайн-платформах,
- 16 - в онлайн-медіа,
- 5 - у друкованих медіа,
- 5 - у сфері електронних комунікацій,
- 3 - на транспорті.
Читайте також: КРАІЛ ліквідується, а рекламу азартних ігор обмежать: що ще зміниться для грального бізнесу
За результатами розгляду справ Держпродспоживслужба та її територіальні органи:
- наклали штрафні санкції на 2,6 млн грн,
- винесли 46 рішень про визнання реклами недобросовісною або прихованою,
- ухвалили 62 рішення про зупинення її розповсюдження.
Найбільше порушень зафіксовано:
- у використанні недержавної мови в рекламі - 200 справ,
- у рекламі лікарських засобів, медичної техніки, методів лікування - 96 справ.
Читайте також: В России запретили рекламу Google и его информационных ресурсов
Добровільно порушники сплатили 1,7 млн грн штрафів. У примусовому порядку стягнуто ще 143,6 тис. грн, а на суму 93,4 тис. грн накладених штрафів подано позови до суду.
Також протягом звітного періоду розглянуто 191 звернення щодо реклами, з яких 126 - від споживачів, 65 - від органів влади.
Раніше ми писали, що рекламно-комунікаційний ринок в Україні порівняно з 2022 роком у 2023 році зріс на 77%.