Рекламодавці TikTok не квапляться скорочувати свої маркетингові бюджети попри ризик продажу або заборони китайської платформи у США. Про це повідомляє Reuters.
Апеляційний суд США нещодавно підтримав закон, за яким китайська компанія ByteDance повинна до 19 січня продати активи TikTok у Штатах, інакше додаток заблокують. Водночас у соцмережі заявили, що планують подати запит на накладення судової заборони, щоб відтермінувати своє блокування, поки Верховний суд не почне розглядати цю справу.
Однак, попри невизначене майбутнє TikTok у США, бренди продовжують свою діяльність на платформі, паралельно готуючи план “Б”.
"Рекламодавці не скорочують присутність на TikTok, хоча деякі розробляють резервні плани для можливого перерозподілу інвестицій у разі заборони", — заявив виконавчий віцепрезидент медіаагентства Horizon Media Джейсон Лі.
Водночас, на думку представниці Emarketer Жасмін Енберг, Meta Platforms та YouTube можуть отримати значну частину рекламних доходів TikTok у разі його заборони.
Очікується, що цьогоріч дохід китайської соцмережі від реклами у США сягне $12,3 млрд.
"Втрату TikTok у США можна назвати значним потрясінням у соціальному середовищі, що принесе вигоду Meta, YouTube і Snap, але завдасть шкоди контент-креаторам і малому бізнесу, які залежать від додатка для заробітку", — зазначила Енберг.
Також повідомляється, що перспективна вигода для конкурентів TikTok спричинила зростання їхніх акцій у п'ятницю. Відтак цінні папери Meta Platforms піднялися до рекордного максимуму $629,78. Акції Alphabet, власника YouTube, підвищилися на 1,1% до $176,21, а цінні папери Snap, якій належить Snapchat, подорожчали на 1,89% до $12,40.
Нагадаємо, як ми вже писали, Апеляційний суд США підтримав закон, який зобов'язує китайську материнську компанію TikTok продати цей застосунок на території Штатів.