В Україні вдосконалили процедуру проведення обов'язкового технічного контролю автобусів. Йдеться про автобуси, що використовуються в різних типах пасажирського сполучення. Про це розповіли в Міністерстві розвитку громад та територій.

Читайте також: Попит на автобуси в Україні зріс: які марки найчастіше обирають

Відповідні зміни до постанов №137 та №512 було схвалено під час засідання уряду 4 березня. Оновлення спрямовані на оптимізацію процедур для підвищення прозорості процесу технічного контролю, зменшення часу на перевірку одночасно з належним контролем транспорту. 

Зазначається, що зміни процедури техогляду автобусів, окрім підвищення прозорості процесу та мінімізації корупційних ризиків, також наближають національне законодавство до стандартів Євросоюзу.

"Визначення класу комфортності автобусів завдяки процедурі техогляду дозволить допускати до перевезень саме той транспорт, який відповідає конкретним вимогам, визначеним організатором перевезень", - прокоментував заступник Міністра розвитку громад та територій Сергій Деркач.

Читайте також: В Україні оновили форму квитка на автобуси: яка інформація має бути вказана

Серед основних нововведень у процесі техогляду: 

  • процес перевірки конструкції та технічного стану автобусу повинен бути зафіксований на відео;
  • зменшено кількість фотографій, які необхідно передати до реєстру перевірок технічного стану;
  • відповідно оптимізовано час на проведення перевірок;
  • запроваджено обов’язковий нагляд за станом та адаптацією тахографів встановлених на транспортних засобах.

Запровадження системи визначення комфортності автобусів на основі проведення технічного контролю дозволить організаторам перевезень - Мінрозвитку та обласним адміністраціям - мати актуальну інформацію не тільки про технічний стан автобусів, а й про стан комфортності. 

Читайте також: Послугу "єЧерги" розширили: що зміниться в міжнародних автобусних перевезеннях

Чинності нові правила набудуть через два місяці після публікації змін до постанов.

Раніше ми писали, що у 2024 році в Україну було імпортовано 1240 автобусів, зокрема мікроавтобуси, загальна митна вартість яких склала понад $55 млн.