АТ "Укрзалізниця" розпочинає поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів. Про це повідомила пресслужба компанії в Telegram.

"Ми вирішили, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який ми пропонуємо для перевезень європейських дипломатів. Тож починаємо поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах Укрзалізниці", - йдеться в повідомленні.

Читайте також: Укрзалізниця запустила власний мобільний застосунок: Що доступно користувачам

У рамках "пілоту" на перших двох поїздах тестуватимуться:

  • мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів;
  • замість кускового мила для рук якісна піна в зручних автоматичних дозаторах;
  • зручніші тримачі для туалетного паперу та інший папір;
  • одноразові накладки на унітази у вбиральнях;
  • дозатори паперових рушників.

Читайте також: Укрзалізниця відновлює курсування поїзда з Києва на Закарпаття: Коли відправлятиметься

Крім того, пасажирам запропонують скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Усе це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати в провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка. 

"Пілотні" вагони отримають рейси:

  • №75/76 Кривий Ріг - Київ;
  • "Потяг до перемоги" (до 13 вересня 2022 року на маршруті №31/32 Запоріжжя - Львів).

Публікація УЗ у Telegram

Раніше ми писали, що 23 серпня АТ "Укрзалізниця" запустило два модернізовані пасажирські поїзди.