Щоб дізнатися, чому вдома немає світла, і за необхідності зробити аварійну заявку, потрібно виконати три кроки. Про це повідомили в ДТЕК Київські електромережі.
Для початку необхідно перевірити, чи є на поточний момент за адресою аварійні, стабілізаційні або екстрені відключення. Це можна зробити на сайті ОСР у розділі "Відсутня електроенергія?" або у чат-боті Viber чи Telegram.
Якщо відключень немає, слід звернутися до ОСББ (об'єднання співвласників багатоквартирного будинку), ЖБК (житлово-будівельний кооператив) або УК (управляюча компанія), щоб вони перевірили внутрішньобудинкові мережі.
"Вони відповідають за електромережі всередині будинку й мають перевірити, чи в нормальному технічному стані вони знаходяться", - пояснили в ДТЕК.
Якщо з внутрішньобудинковими мережами все гаразд, ОСББ, ЖБК чи УК мають звернутися до ДТЕК Київські електромережі з заявкою. Там усе перевірять і відремонтують.
Раніше ми писали, що часті перепади напруги після відновлення електропостачання можуть стати причиною виходу з ладу побутової техніки, ймовірне також її загоряння. У ДСНС дали важливі поради, як цього уникнути.