Рахунок за електроенергію: Українцям розповіли, як за світло платити менше

Чому сума в рахунку за світло може бути вищою, ніж очікували, та як цього уникнути.
Рахунок за електроенергію: Українцям розповіли, як за світло платити менше
Ілюстративне фото / depositphotos.com

Трапляються випадки, коли українці не згодні з виставленою сумою за спожиту електроенергію. Це може статися через несвоєчасну та нерегулярну передачу показань лічильника. Що робити, щоб сплачувати лише за використані кВт-години, пояснює YASNO.

Так, щомісяця оператор системи розподілу розраховує обсяг споживання кожного клієнта. Такий розрахунок виконується на основі показань лічильника, які в кінці періоду повідомив клієнт, зафіксував контролер або автоматично передав "розумний лічильник".

Читайте також:

Якщо оператор системи розподілу не отримав дані жодним із цих способів, він визначає обсяг за середньодобовим споживанням. Його вираховують, виходячи з двох останніх показань, які в попередні періоди передав клієнт чи зафіксував контролер (з урахуванням постанови НКРЕКП). 

Після цього інформацію про обсяг споживання від оператора системи розподілу отримує електропостачальник YASNO, на її основі робить нарахування та формує рахунок для клієнта.

yasno.com.ua

"Саме через несвоєчасну або нерегулярну передачу показань оператор системи розподілу змушений визначати обсяг "по середньому". Він може суттєво відрізнятися від фактичного споживання як у меншу, так і в більшу сторону. Відповідно й сума в рахунку може не відповідати очікуванням клієнта", - йдеться в повідомленні.

Читайте також:

Щоб цього уникнути та сплачувати лише за використану електроенергію, потрібно регулярно передавати показання лічильника. Однак, якщо з певних причин немає можливості зробити це у визначений період, можна повідомити показання в інший час.

"Найголовніше - робити це регулярно, приблизно в однакові дати щомісяця, і тоді розрахунок обсягу споживання та сума до сплати будуть максимально точними", - наголосили в YASNO.

Зазначається, що передати показання можна своєму оператору системи розподілу або постачальнику.

Нагадаємо, щоб дізнатися, чому вдома немає світла, і при необхідності зробити аварійну заявку, потрібно виконати три кроки.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK