Кіберполіція викрила організаторів шахрайського call-центру, які ошукали близько 18 тисяч іноземців. Про це повідомили у відомстві.
Установлено, що троє мешканців Дніпра створили call-центр та залучили до роботи в ньому 37 операторів. Вони телефонували громадянам Казахстану, видаючи себе за співробітників служби безпеки банків.
Громадянам повідомляли про підозрілі транзакції й запевняли, що нібито сторонні особи отримали доступ до їхніх рахунків. Під виглядом "скасування" транзакцій переконували клієнтів назвати фінансові дані.
Отримавши таку інформацію, зловмисники переказували гроші потерпілих на підконтрольні рахунки. Також вони оформлювали швидкі кредити та привласнювали суму позики.
Так зловмисники ошукали близько 18 тисяч громадян Республіки Казахстан. Працівники поліції встановлюють загальну суму збитків.
Правоохоронці провели обшуки в приміщенні, де розташовувався call-центр, та за місцями проживання фігурантів. Вилучено 45 одиниць комп'ютерної техніки, мобільні телефони, SIM-картки та чорнові записи.
Під час огляду вилученої техніки кіберполіцейські виявили бази з персональними даними громадян Республіки Казахстан. Ці відомості використовувалися для привласнення грошей із їхніх рахунків.
Відкрито кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає до восьми років позбавлення волі.
Раніше ми писали, що правоохоронці викрили масштабний кол-центр, учасники якого шахрайством виманили в українців понад 8 млн грн на нібито благодійність.