Що робити, якщо втратили банківську картку для пенсії: рекомендації від ПФУ

Після блокування втраченої банківської картки необхідно замовити нову, звернувшись до відділення банку.
Що робити, якщо втратили банківську картку для пенсії: рекомендації від ПФУ
Ілюстративне фото / depositphotos.com

При втраті банківської картки, на яку надходила пенсія, насамперед необхідно заблокувати її. Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію банку, у якому обслуговується пенсіонер, і повідомити про втрату. Задля збереження коштів співробітники фінустанови заблокують картку, розповіли в Пенсійному фонді.

Читайте також:

Крім того, заблокувати картку людина може за допомогою мобільного банкінгу, інтернет-банку або безпосередньо у відділенні банку.

"Для випуску нової банківської картки для отримання пенсії необхідно замовити нову карту, звернувшись до найближчого відділення вашого банку. Як правило, нова карта "прив'язується" до поточного банківського рахунку пенсіонера", - йдеться в повідомленні.

Читайте також:

Якщо пенсіонер змінює рахунок у банку або змінює банк, то необхідно повідомити про це орган ПФУ. Для цього до будь-якого зручного сервісного центру Фонду або через вебпортал електронних послуг Фонду слід подати відповідну заяву зі зміненими реквізитами.

Раніше ми писали, що подати заяву на недоотриману пенсію за померлого пенсіонера можна як безпосередньо в сервісному центрі Пенсійного фонду України, так і через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK