При втраті банківської картки, на яку надходила пенсія, насамперед необхідно заблокувати її. Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію банку, у якому обслуговується пенсіонер, і повідомити про втрату. Задля збереження коштів співробітники фінустанови заблокують картку, розповіли в Пенсійному фонді.
Крім того, заблокувати картку людина може за допомогою мобільного банкінгу, інтернет-банку або безпосередньо у відділенні банку.
"Для випуску нової банківської картки для отримання пенсії необхідно замовити нову карту, звернувшись до найближчого відділення вашого банку. Як правило, нова карта "прив'язується" до поточного банківського рахунку пенсіонера", - йдеться в повідомленні.
Якщо пенсіонер змінює рахунок у банку або змінює банк, то необхідно повідомити про це орган ПФУ. Для цього до будь-якого зручного сервісного центру Фонду або через вебпортал електронних послуг Фонду слід подати відповідну заяву зі зміненими реквізитами.
Раніше ми писали, що подати заяву на недоотриману пенсію за померлого пенсіонера можна як безпосередньо в сервісному центрі Пенсійного фонду України, так і через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду.