Однією з основних причин некоректних нарахувань у платіжках за газ може бути несвоєчасна передача показань лічильника. Про це повідомила пресслужба ГК "Нафтогаз України".
"Звідки в платіжках цифри "з повітря"? Передача показань лічильника з запізненням чи їх не надання взагалі - одна з основних причин некоректних нарахувань у платіжках", - йдеться в повідомленні.
Як пояснили в компанії, у разі неотримання даних до 5 числа включно облгаз самостійно вказує обсяг споживання газу клієнта (на рівні середнього споживання).
"Через це й бувають непорозуміння. Передавайте показання лічильника вчасно та бережіть власні час та нерви", - зазначили в ГК.
Поки триває обліковий період, можна передавати показання лічильника, користуючись сервісами "Нафтогаз України" або своїм операторам ГРМ (міськ- або облгаз).
"Якщо ви клієнти АТ "Київоблгаз", АТ "Житомиргаз", АТ "Львівгаз", АТ "Криворіжгаз", АТ "Харківгаз", АТ "Харківміськгаз", АТ "Донецькоблгаз", Дніпровської та Кропивницької філій Газмережі, фіксуйте свої дані через SMS-повідомлення на номер 4647", - додала пресслужба.
Раніше ми писали, що АТ "Київоблгаз", АТ "Житомиргаз" та АТ "Львівгаз" перейшли під державне управління Групи "Нафтогаз".