Цифри "з повітря": звідки в платіжках за газ з'являються некоректні нарахування

У разі неотримання даних до 5 числа включно облгаз самостійно вказує обсяг споживання газу клієнта.
Цифри "з повітря": звідки в платіжках за газ з'являються некоректні нарахування
Ілюстративне фото / depositphotos.com

Однією з основних причин некоректних нарахувань у платіжках за газ може бути несвоєчасна передача показань лічильника. Про це повідомила пресслужба ГК "Нафтогаз України".

Читайте також:

"Звідки в платіжках цифри "з повітря"? Передача показань лічильника з запізненням чи їх не надання взагалі - одна з основних причин некоректних нарахувань у платіжках", - йдеться в повідомленні.

Як пояснили в компанії, у разі неотримання даних до 5 числа включно облгаз самостійно вказує обсяг споживання газу клієнта (на рівні середнього споживання).

"Через це й бувають непорозуміння. Передавайте показання лічильника вчасно та бережіть власні час та нерви", - зазначили в ГК.

Читайте також:

Поки триває обліковий період, можна передавати показання лічильника, користуючись сервісами "Нафтогаз України" або своїм операторам ГРМ (міськ- або облгаз).

"Якщо ви клієнти АТ "Київоблгаз", АТ "Житомиргаз", АТ "Львівгаз", АТ "Криворіжгаз", АТ "Харківгаз", АТ "Харківміськгаз", АТ "Донецькоблгаз", Дніпровської та Кропивницької філій Газмережі, фіксуйте свої дані через SMS-повідомлення на номер 4647", - додала пресслужба.

Публікація ГК "Нафтогаз України" у Facebook
Публікація ГК "Нафтогаз України" у Facebook

Раніше ми писали, що АТ "Київоблгаз", АТ "Житомиргаз" та АТ "Львівгаз" перейшли під державне управління Групи "Нафтогаз".



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK