Акції та знижки: як змінилися споживчі пріоритети українців за час війни

Ціна є визначальним чинником для 62% покупців.
Акції та знижки: як змінилися споживчі пріоритети українців за час війни
Artem Beliaikin / unsplash.com

Через падіння економіки та скорочення реальних доходів українці раціоналізують свою споживчу поведінку. Сьогодні майже 60% споживачів відмовилися від імпульсних покупок, а близько 50% почали купувати переважно акційні товари.

Про це повідомляє NV.ua, аналізуючи тренди споживчого ринку України.

Видання зазначає, що також на 20% зріс інтерес українців до розпродажів. При цьому близько 70% покупців вважають, що ціни в період нинішніх розпродажів вищі, ніж минулого року.

Читайте також:

Крім того, близько 45% покупців планують купити менше подарунків, а приблизно 54% мають намір попередньо вибрати потрібні товари, додати їх до списку бажань та чекати на акції.

Видання також повідомляє, що дані соцопитувань свідчать, що протягом останніх двох років збільшилася кількість українців, які вважають за краще купувати продукцію вітчизняних виробників — 53% проти 35% у 2021 році. Серед мотивів такого вибору українці зазначають такі фактори:

  • підтримка економіки України;
  • допомога армії та вимушеним переселенцям;
  • дизайн із використанням елементів національної символіки;
  • розумне співвідношення ціни та якості.

При цьому наголошується, що ціна товару є визначальним критерієм для 62% покупців, на якість основну увагу звертають 15%, а інноваційні характеристики товарів цікавлять лише 8% покупців.

Раніше ми писали про те, що на перший план у пріоритетах витрат українців у 2023 році вийшли продукти, а також товари та послуги першої потреби, на які припадає 2/3 особистого бюджету.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK