Кабмін удосконалив процедуру зняття машин з обліку: що дозволили автовласникам

Кабмін врегулював вибір поштового оператора для доставки водійських посвідчень та вдосконалив процедуру зняття з обліку транспортних засобів.
Кабмін удосконалив процедуру зняття машин з обліку: що дозволили автовласникам
Ілюстративне фото / depositphotos.com

У вівторок, 21 січня, Кабінет Міністрів врегулював вибір поштового оператора для доставки водійських посвідчень та вдосконалив процедуру зняття з обліку транспортних засобів. Для цього було внесено зміни до постанов КМУ від 08.05.1993 №340 та від 07.09.1998 №1388, повідомила пресслужба МВС.

Читайте також:

Так, власникам транспортних засобів надано право знімати свої автомобілі з обліку, якщо вони тимчасово не беруть участь у дорожньому русі на території України.

Це дозволить укладати договори страхування цивільно-правової відповідальності на коротші терміни - від 15 днів до п'яти місяців, що полегшить процедуру для тих, хто користується транспортними засобами сезонно або з інших причин тимчасово не використовує їх.

Читайте також:

Також запроваджено можливості вибору оператора поштового зв'язку, який здійснюватиме за бажанням особи та за додаткову плату доставку посвідчень водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу і номерних знаків (у разі їх видачі). До цього така процедура здійснювалась виключно призначеним оператором поштового зв'язку - акціонерним товариством "Укрпошта".

Нові правила набудуть чинності через шість місяців після публікації постанови.

Читайте також:

Зазначається, що запровадження цих змін має на меті підвищити гнучкість і зручність адміністративних послуг для громадян.

Раніше ми писали, що з 21 січня 2025 року в сервісних центрах МВС відновлено реєстраційні послуги з транспортними засобами, пов'язані зі зміною власника.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK