Супермаркети використовують різноманітні маркетингові прийоми, щоб стимулювати покупців витрачати більше. Однак шульги виявляються менш сприйнятливими до таких стратегій, і причина цього досить несподівана.
За даними Новини.LIVE, існує цікава поведінка шульг, яка впливає на їхні купівельні звички та допомагає їм економити, повідомляють Dengi.ua.
Видання описує причини того, як ліворукість впливає на витрати.
Зокрема, в магазинах товари розставляють за певною схемою, спрямованою на збільшення прибутку. Так, найдорожчі позиції розміщують із правого боку та на рівні очей, щоб привернути увагу більшості покупців - здебільшого правшів. Така розстановка робить товари доступнішими візуально та фізично, що провокує на спонтанні витрати.
Водночас оскільки правші інстинктивно дивляться праворуч і не завжди прагнуть шукати вигіднішу альтернативу, вони часто беруть перше, що трапляється на очі. Шульги ж, з огляду на особливості сприйняття, насамперед звертають увагу на ліву частину полиць, де зазвичай знаходяться менш розкручені та дешевші товари.
Таким чином, ліворукі покупці рідше роблять необдумані покупки і частіше обирають дійсно потрібні продукти, завдяки чому витрачають менше грошей.
Як раніше повідомляли Dengi.ua, в Україні компанії роздрібної торгівлі заробили майже 700 млрд грн у 2024 році, а за обсягами виторгу в сегменті ритейлу лідерство продовжує зберігати АТБ-Маркет з 209 мільярдами гривень.