ПриватБанк запустив новий сервіс для українських підприємців, що працюють у сфері громадського харчування. Відтепер приймати безготівкові чайові від клієнтів можна й у застосунку "Термінал", що допомагає бізнесу отримувати платежі картками та гаджетами зі звичайного смартфону. Про це повідомила пресслужба фінустанови.
"Ми продовжуємо додавати нові функції до "Терміналу", і сьогодні користувачам застосунку, окрім прийому оплати, фіскалізації платежів, доступний легендарний сервіс цифрових чайових, який до цього працював лише на традиційних торгових терміналах", - зазначили в ПриватБанку.
Як пояснили в пресслужбі, цифрові чайові - це додаткова транзакція при розрахунку на смартфоні в застосунку "Термінал". Відвідувач сам вибирає, скільки залишити "на чай", і гроші зараховуються на картку офіціанта.
Підключити сервіс можна в особистому кабінеті застосунку "Термінал": "Додаткові сервіси", ставите прапорець навпроти послуги "Чайові", вводите номер картки офіціанта, який буде отримувати чайові. Для зручності кожен офіціант може ввести номер власної картки.
З початку 2024 кількість активних мерчантів застосунку "Термінал" ПриватБанку зросла на 5,6 тисяч, а загалом застосунок встановили більш ніж на 45 тисяч пристроїв. Цього року за допомогою "Терміналу" українці вже оплатили майже 10 мільйонів покупок на суму понад 3,9 млрд грн.
Раніше ми писали, що в разі аварійного відключення електрики малий бізнес та підприємці в Україні можуть не припиняти прийом безготівкових оплат від покупців, а використовувати для оплати товарів картами мобільний застосунок "Термінал" ПриватБанку.