У Державній службі з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів розповіли, як діяти українцям, коли ціна на ціннику та в чеку відрізняється. Інформація опублікована на сайті відомства.
Споживач має право на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого та компетентного вибору.
Зазначається, що інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію, зокрема повинна містити дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції.
При цьому продавець, який реалізує продукцію, повинен обов'язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції.
Написи щодо ціни реалізації продукції мають бути чіткими та простими для розуміння. Ціна продукції повинна включати в себе всі податки та неподаткові обов'язкові платежі, які сплачуються споживачем під час придбання відповідної продукції.
У відомстві додали, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі, зобов’язані реалізовувати товар за наявності цінника на ньому.
"Якщо споживач бачить одну ціну на ціннику певного товару та хоче сплатити саме цю ціну, проте на касі під час розрахунку виявляється, що ціна на товар є іншою, тоді необхідно звернутися до адміністрації магазину з вимогою повернення різниці між ціною на ціннику та ціною, зазначеною в чеку", - йдеться в повідомленні.
Раніше ми писали, що споживач має право на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого та компетентного вибору.