Уживані електрокари втрачають у ціні швидше за інші авто: у чому причина

Уживані електромобілі дешевшають швидше за авто з ДВЗ.
Уживані електрокари втрачають у ціні швидше за інші авто: у чому причина
Ілюстративне фото / Getty Images

Електрокари, що були у використанні, дешевшають швидше за традиційні автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ). Про це повідомляє Асоціація українських автомобілевиробників "Укравтопром".

Читайте також:

Зазначається, що для традиційних авто з ДВЗ пробіг і роки експлуатації є головним індикатором визначення ціни на вторинному ринку. При цьому в електромобілях усе залежить від акумулятора, який зазвичай становить близько 40% ціни нового електромобіля. 

"Надто часта швидка зарядка електромобіля, постійне заряджання, коли батарея майже повна, або залишення її повністю зарядженою на тривалий час можуть швидше погіршити її роботу", - йдеться в повідомленні.

Читайте також:

Австрійський стартап Aviloo, який розробив тест для дилерів і приватних осіб, виявив, що після 100 тис. км пробігу ємність батареї може зменшуватися на 30%. Через це вживані електрокари дешевшають швидше за традиційні автомобілі з ДВЗ.

За даними компанії Recurrent, ціни на вживані електромобілі в США у вересні впали на 32% порівняно з аналогічним періодом минулого року, а ціни на моделі, що працюють на викопному паливі, зменшилися всього на 7%. 

Читайте також:

За даними AutoTrader, ціни на електромобілі з пробігом у Великій Британії в серпні впали на 23% порівняно з аналогічним періодом минулого року, тоді як ціни на моделі з ДВЗ зросли щонайменше на 4%.

Як показують дані Deutsche Automobil Treuhand, залишкова вартість трирічних електромобілів у Німеччині більш ніж на 10 відсоткових пунктів нижча, ніж еквіваленти на викопному паливі.

Читайте також:

Водночас Reuters пише, що, якщо ціни на вживані автомобілі залишаться низькими, це може вплинути на вартість нових електромобілів.

"У Європі, наприклад, у 2021 році було продано понад 1,2 млн нових повністю електричних авто, і багато з них з'являться на вторинному ринку у 2024 році, коли закінчаться їхні лізингові контракти", - додали в Укравтопромі.

Раніше ми писали, що за підсумками трьох кварталів 2023 року найбільшими регіональними ринками нових легкових автомобілів в Україні стали Київ, Дніпропетровська, Київська, Одеська та Львівська області.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK