Електрокари, що були у використанні, дешевшають швидше за традиційні автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ). Про це повідомляє Асоціація українських автомобілевиробників "Укравтопром".
Зазначається, що для традиційних авто з ДВЗ пробіг і роки експлуатації є головним індикатором визначення ціни на вторинному ринку. При цьому в електромобілях усе залежить від акумулятора, який зазвичай становить близько 40% ціни нового електромобіля.
"Надто часта швидка зарядка електромобіля, постійне заряджання, коли батарея майже повна, або залишення її повністю зарядженою на тривалий час можуть швидше погіршити її роботу", - йдеться в повідомленні.
Австрійський стартап Aviloo, який розробив тест для дилерів і приватних осіб, виявив, що після 100 тис. км пробігу ємність батареї може зменшуватися на 30%. Через це вживані електрокари дешевшають швидше за традиційні автомобілі з ДВЗ.
За даними компанії Recurrent, ціни на вживані електромобілі в США у вересні впали на 32% порівняно з аналогічним періодом минулого року, а ціни на моделі, що працюють на викопному паливі, зменшилися всього на 7%.
За даними AutoTrader, ціни на електромобілі з пробігом у Великій Британії в серпні впали на 23% порівняно з аналогічним періодом минулого року, тоді як ціни на моделі з ДВЗ зросли щонайменше на 4%.
Як показують дані Deutsche Automobil Treuhand, залишкова вартість трирічних електромобілів у Німеччині більш ніж на 10 відсоткових пунктів нижча, ніж еквіваленти на викопному паливі.
Водночас Reuters пише, що, якщо ціни на вживані автомобілі залишаться низькими, це може вплинути на вартість нових електромобілів.
"У Європі, наприклад, у 2021 році було продано понад 1,2 млн нових повністю електричних авто, і багато з них з'являться на вторинному ринку у 2024 році, коли закінчаться їхні лізингові контракти", - додали в Укравтопромі.
Раніше ми писали, що за підсумками трьох кварталів 2023 року найбільшими регіональними ринками нових легкових автомобілів в Україні стали Київ, Дніпропетровська, Київська, Одеська та Львівська області.