Ринок косметики: скільки вітчизняної продукції в косметичці українки

Оборот косметичного ринку в Україні становить $15-20 млрд на рік.
Ринок косметики: скільки вітчизняної продукції в косметичці українки
Gabrielle Henderson / unsplash.com

Ринок коместики в Україні становить $15-20 млрд. на рік. До початку війни українська продукція в ньому займала лише 2-3%, а зараз близько 10%.

Про це повідомляє LIGA.net з посиланням на коментар виданню колишнього глави Henkel Ukraine, а нині співзасновника косметичного бренду Beehive Cosmetics Ніни Домбровської.

Читайте також:

Видання зазначає, що, за її словами, на сьогоднішній день частка вітчизняної косметики може досягати 10%, оскільки з'явилася велика кількість нішевих брендів, які не продаються в супермаркетах. У той же час дослідження ринку в основному фокусуються на брендах, представлених в ретейлі.

На думку Ніни Домбровської, така ситуація склалася через низку причин, а саме:

  • Український ринок насичений імпортними брендами, які давно прийшли в країну і займають лідируючі позиції.
  • Не всі українські косметичні виробництва готові до співпраці з ретейлом, бо потрібно.
  • Ретейл забирає чималий відсоток маржі.

Водночас зараз, за словами підприємниці, позиція ретейлу змінюється.

"До війни, коли я спілкувалася з ретейлом преміального формату, мені говорили, що український бренд вони ніколи не поставлять на полицю. Коли ж я повернулася із цим меседжем зараз, це було зовсім інше ставлення. Я почула: "Українське? Давай, ми будемо раді розглянути". Тому ставлення точно змінилося. Я бачу їхнє бажання та розуміння поставити на полиці український продукт", – розповіла Ніна Домбровська.

Раніше ми писали про те, що за два роки війни група BROCARD сплатила до держбюджету 1,2 млрд грн.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK