За перші два місяці дії "Національного кешбеку" продажі продовольчих товарів українського виробництва, що беруть участь у програмі, зросли на 9,5% (в одиницях), гривневий виторг зріс на 4% порівняно з двома місяцями до запуску програми й аналогічним періодом минулого року. Про це повідомляє Міністерство економіки, посилаючись на результати дослідження Асоціації ритейлерів України (RAU) та аналітичної компанії Num8erz.
Для аналізу використовувалися дані 700 магазинів, розташованих по всій території України.
Так, українці стали частіше віддавати перевагу вітчизняному, зокрема тому, що на ці товари держава нараховує кешбек. Найбільший приріст продажів зафіксовано в категоріях продуктів із коротким терміном придатності (молочні продукти, хліб та м'ясо) - на 10,6%.
"Продажі місцевих товарів збільшуються за рахунок середнього і дешевого сегменту імпортних товарів. До прикладу, перетікання попиту з імпортних товарів до українських у категоріях "молочні продукти" та "кондитерські вироби" склало 12%", - йдеться в повідомленні.
За даними дослідження, програма "Національний кешбек" мала більший вплив на категорії споживачів, визначені як "чутливі до ціни" та "скоріше чутливі". Такі споживачі збільшили частку коштів, витрачених на товари українського виробництва, на 9,4%.
Зросла і кількість споживачів, у чиїх кошиках товари з програми складають понад 50%. Зокрема, на 30% стало більше споживачів, у яких такі товари займають 75-100% покупок, і на 19% більше тих, у кого ця частка становить 50-75%.
Раніше ми писали, що за третій місяць дії програми "Національний кешбек" українці накопичили понад 250 млн грн, що вдвічі більше, ніж місяцем раніше. До програми долучилися вже понад 4 млн громадян.