За перший квартал 2025 року фахівці Держпродспоживслужби перевірили понад 5,3 тис. рекламоносіїв по Україні. Було накладено штрафних санкцій на 2,6 млн грн. Про це повідомила пресслужба відомства.
Унаслідок контролю виявлено 1096 порушень рекламного законодавства, з яких:
- 698 - у сфері зовнішньої реклами,
- 265 - внутрішньої реклами,
- 104 - на онлайн-платформах,
- 16 - в онлайн-медіа,
- 5 - у друкованих медіа,
- 5 - у сфері електронних комунікацій,
- 3 - на транспорті.
За результатами розгляду справ Держпродспоживслужба та її територіальні органи:
- наклали штрафні санкції на 2,6 млн грн,
- винесли 46 рішень про визнання реклами недобросовісною або прихованою,
- ухвалили 62 рішення про зупинення її розповсюдження.
Найбільше порушень зафіксовано:
- у використанні недержавної мови в рекламі - 200 справ,
- у рекламі лікарських засобів, медичної техніки, методів лікування - 96 справ.
Добровільно порушники сплатили 1,7 млн грн штрафів. У примусовому порядку стягнуто ще 143,6 тис. грн, а на суму 93,4 тис. грн накладених штрафів подано позови до суду.
Також протягом звітного періоду розглянуто 191 звернення щодо реклами, з яких 126 - від споживачів, 65 - від органів влади.
Раніше ми писали, що рекламно-комунікаційний ринок в Україні порівняно з 2022 роком у 2023 році зріс на 77%.