Європейська комісія почала антисубсидійне розслідування щодо китайських шин для легкових автомобілів, легких вантажівок і автобусів, посилаючись на достатні докази того, що виробники з Китаю можуть отримувати несправедливу державну підтримку. Про це пишуть Dengi.ua з посиланням на Reuters.
Розслідування проводиться на додаток до триваючого антидемпінгового розслідування щодо того самого товару, яке виконавчий комітет ЄС розпочав у травні.
Це одне з 17 нових розслідувань, що проводяться Європейською комісією щодо китайської продукції, щоб обмежити різке зростання імпорту.
Коаліція проти недобросовісного імпорту шин, що об'єднує виробників із ЄС, заявила у своїй скарзі, що китайський імпорт зріс на 51% з 2021 року, при цьому ціни на 30-65% нижчі, ніж у виробників із ЄС, продажі яких постраждали.
У заяві йдеться про те, що субсидії, які отримують китайські виробники, охоплюють гранти, пільгові кредити, податкові пільги, а також надання землі та електроенергії за цінами, нижчими за ринкові.
Комісія зобов'язана завершити розслідування протягом 13 місяців і може ввести тимчасові мита протягом дев'яти місяців.
Нагадаємо, торгова війна президента США Трампа з Китаєм триває. На початку жовтня Трамп оголосив про введення з 1 листопада нового 100% тарифу на товари з Китаю. У відповідь Піднебесна погрожує запровадити нові обмеження на експорт критично важливої для Вашингтона продукції. Оглядач The Financial Times Гідеон Рахман вважає, що Трамп міг сильно переоцінити економічну міць США, а Китай, навпаки, має вагомі важелі для перемоги в можливій тарифній війні.
Раніше ми писали, що українські виробники безпілотників працюють на повну потужність, але комплектуючі, необхідні для їхніх літальних апаратів, як і раніше, поставляються з Китаю.


