Тиждень тому Державна податкова служба України запустила новий цифровий сервіс TAX Control. З моменту його старту вже надійшло близько 100 повідомлень про можливі порушення у сфері торгівлі, послуг або громадського харчування. Про це розповіла в. о. голови ДПС Леся Карнаух, передають Dengi.ua.
"Це дуже зручний інструмент, який дозволяє абсолютно кожному долучитися до боротьби з тінню", - зазначила голова ДПС.
Отже, на що найчастіше скаржаться українці:
- 45% - невидача фіскального чека, незастосування РРО/ПРРО;
- 19,5% - відмова в розрахунку банківською картою;
- 35,5% - інші порушення, зокрема робота без реєстрації або неоформлені працівники.
Віджет TAX Control розміщено на вебпорталі ДПС у правому верхньому кутку. Споживачі можуть повідомити про невидачу фіскального чека, торгівлю без ліцензії або з порушенням реалізації підакцизної продукції, відмову прийняти картку, роботу без державної реєстрації або неоформлених працівників.
Нагадаємо, Державна податкова служба (ДПС) оголосила про запуск сервісу TAX Control, який позиціонується як цифровий інструмент для автоматичного виявлення порушень у сферах торгівлі, послуг і ресторанного бізнесу. При цьому правові підстави для його повноцінного функціонування поки що фактично відсутні.
Раніше ми писали, що в одній із популярних мереж магазинів дитячих іграшок, яка працює в Києві та області, викрили суттєві порушення. Схеми ухилення від сплати податків стандартні: псевдочеки, неоформлені працівники, дроблення бізнесу.


