У четвер, 18 травня, у мобільному застосунку Нової пошти стався технічний збій. Про це повідомила пресслужба компанії у Facebook.
Так, через збій застосунок Нової пошти та сервіс авторизації тимчасово не працюють, тому зараз неможливо скористатися поштоматом і всіма послугами з застосунку.
"Усім, хто очікують посилки у поштомат сьогодні, найближчим часом зателефонує оператор Нової пошти й уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання в поштоматі", - йдеться в повідомленні.
Водночас, як зазначили в компанії, усі послуги з відправки посилок і вантажів, а також фінансові послуги можете отримати в будь-якому відділенні Нової пошти. Усі інші цифрові точки контакту: API, бізнес-кабінет, сайт - працюють.
"Ми докладаємо усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку. Щойно ми відновимо його роботу, одразу повідомимо в соціальних мережах та на сайті компанії", - підсумували в пресслужбі.
Раніше ми писали, що Нова пошта відновила прийом деяких продуктів у складі міжнародних посилок, що направляються до ЄС.