У застосунку Нової пошти стався збій: як забрати посилку

Нова пошта тимчасово не надає послуги в застосунку.
У застосунку Нової пошти стався збій: як забрати посилку
У мобільному застосунку Нової пошти стався збій / facebook.com/nova.poshta.official

У четвер, 18 травня, у мобільному застосунку Нової пошти стався технічний збій. Про це повідомила пресслужба компанії у Facebook.

Читайте також:

Так, через збій застосунок Нової пошти та сервіс авторизації тимчасово не працюють, тому зараз неможливо скористатися поштоматом і всіма послугами з застосунку.

"Усім, хто очікують посилки у поштомат сьогодні, найближчим часом зателефонує оператор Нової пошти й уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання в поштоматі", - йдеться в повідомленні.

Читайте також:

Водночас, як зазначили в компанії, усі послуги з відправки посилок і вантажів, а також фінансові послуги можете отримати в будь-якому відділенні Нової пошти. Усі інші цифрові точки контакту: API, бізнес-кабінет, сайт - працюють.

"Ми докладаємо усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку. Щойно ми відновимо його роботу, одразу повідомимо в соціальних мережах та на сайті компанії", - підсумували в пресслужбі.

Публікація Нової пошти у Facebook
Публікація Нової пошти у Facebook

Раніше ми писали, що Нова пошта відновила прийом деяких продуктів у складі міжнародних посилок, що направляються до ЄС.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK