Через масштабний збій у роботі мобільного оператора "Київстар" деякі термінали та банкомати ПриватБанку можуть працювати нестабільно. Про це повідомила пресслужба банку.
"У зв'язку з перебоями в роботі мобільного оператора "Київстар" деякі pos-термінали, банкомати та термінали самообслуговування можуть працювати нестабільно або не мати зв'язку", - йдеться в повідомленні.
За інформацією пресслужби, ПриватБанку відомо про ситуацію.
"Ми докладаємо максимум зусиль, щоб клієнти почували себе впевнено. Ми робимо все, щоб забезпечити доступність всіх продуктів та послуг і бути поряд у режимі 24/7", - запевнили у фінустанові.
Там розповіли, що за відсутністю мобільного зв'язку клієнти можуть зателефонувати до підтримки за допомогою "Приват24", а також написати в чат-онлайн, для цього достатньо лише доступу до інтернету.
"Просимо наших клієнтів і всіх громадян України зберігати спокій та керуватись у своїх рішеннях інформацією з офіційних і перевірених джерел", - додали в ПриватБанку.
Раніше ми писали, що 12 грудня в роботі мобільного оператора "Київстар" виник масштабний технічний збій. У частини абонентів повністю відсутній зв'язок.