У ПриватБанку повідомляють про проблеми в роботі терміналів та банкоматів

За відсутністю мобільного зв'язку клієнти можуть зателефонувати до підтримки за допомогою "Приват24".
У ПриватБанку повідомляють про проблеми в роботі терміналів та банкоматів
Ілюстративне фото / EPA/UPG

Через масштабний збій у роботі мобільного оператора "Київстар" деякі термінали та банкомати ПриватБанку можуть працювати нестабільно. Про це повідомила пресслужба банку.

Читайте також:

"У зв'язку з перебоями в роботі мобільного оператора "Київстар" деякі pos-термінали, банкомати та термінали самообслуговування можуть працювати нестабільно або не мати зв'язку", - йдеться в повідомленні.

За інформацією пресслужби, ПриватБанку відомо про ситуацію.

Читайте також:

"Ми докладаємо максимум зусиль, щоб клієнти почували себе впевнено. Ми робимо все, щоб забезпечити доступність всіх продуктів та послуг і бути поряд у режимі 24/7", - запевнили у фінустанові.

Там розповіли, що за відсутністю мобільного зв'язку клієнти можуть зателефонувати до підтримки за допомогою "Приват24", а також написати в чат-онлайн, для цього достатньо лише доступу до інтернету. 

Читайте також:

"Просимо наших клієнтів і всіх громадян України зберігати спокій та керуватись у своїх рішеннях інформацією з офіційних і перевірених джерел", - додали в ПриватБанку.

Раніше ми писали, що 12 грудня в роботі мобільного оператора "Київстар" виник масштабний технічний збій. У частини абонентів повністю відсутній зв'язок.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK