Масштабний збій у роботі мобільного оператора "Київстар" вплинув на функціонування деяких банкоматів та терміналів Ощадбанку. Про це повідомила пресслужба фінустанови.
"Деякі банкомати, термінали самообслуговування та POS-термінали мого банку можуть не працювати через відсутність зв'язку. Наші партнери з компанії Kyivstar роблять усе для вирішення технічних питань", - йдеться в повідомленні.
Як зазначають у банку, незважаючи на це, усі сервіси Ощаду, не пов'язані з "Київстаром", працюють стабільно.
У пресслужбі додали, що стабільно працює контакт-центр за номером: 0 800 210 800. Для зв'язку також можна скористатися чат-ботом у мобільному Ощаді або сервісом "Дзвінок із сайта банку".
Раніше ми писали, що через масштабний збій у роботі мобільного оператора "Київстар" деякі термінали та банкомати ПриватБанку можуть працювати нестабільно.