Відновлення роботи "Київстар": у компанії зробили важливу заяву

У деяких населених пунктах досі виникають короткочасні складнощі зі зв'язком.
Відновлення роботи "Київстар": у компанії зробили важливу заяву
Ілюстративне фото / depositphotos.com

У четвер, 14 грудня, мобільний оператор "Київстар" відновив роботу голосового зв'язку, а також послугу "Домашній Інтернет". Про це повідомила пресслужба компанії.

Читайте також:

"Голосовий сервіс підключений. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв'язок. І це потребує деякого часу", - йдеться в повідомленні.

Водночас мережу "Домашній Інтернет" відновлено на 93%.

Якщо SIM-картка не реєструється в мережі, українцям радять:

  • перезавантажити телефон;
  • увімкнути та вимкнути "авіарежим".

"У деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв'язком, але наші спеціалісти їх усувають. Перепрошуємо за незручності та працюємо далі", - зазначили в "Київстар".

Читайте також:

У компанії наголосили, що відновлення після масштабної атаки хакерів є складним процесом.

"Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з'ясування всіх деталей. Як тільки мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв'язку", - додала пресслужба.

Раніше ми писали, що 12 грудня в роботі мобільного оператора "Київстар" виник масштабний технічний збій.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK