У четвер, 14 грудня, мобільний оператор "Київстар" відновив роботу голосового зв'язку, а також послугу "Домашній Інтернет". Про це повідомила пресслужба компанії.
"Голосовий сервіс підключений. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв'язок. І це потребує деякого часу", - йдеться в повідомленні.
Водночас мережу "Домашній Інтернет" відновлено на 93%.
Якщо SIM-картка не реєструється в мережі, українцям радять:
- перезавантажити телефон;
- увімкнути та вимкнути "авіарежим".
"У деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв'язком, але наші спеціалісти їх усувають. Перепрошуємо за незручності та працюємо далі", - зазначили в "Київстар".
У компанії наголосили, що відновлення після масштабної атаки хакерів є складним процесом.
"Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з'ясування всіх деталей. Як тільки мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв'язку", - додала пресслужба.
Раніше ми писали, що 12 грудня в роботі мобільного оператора "Київстар" виник масштабний технічний збій.