Причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки.Про це повідомили в КМДА, посилаючись на попередні висновки експертів Науково-дослідної судово-експертної установи.
Зазначається, що 24 січня отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро "Деміївська"-"Либідська".
"У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки", - зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.
За його словами, це попередні висновки, адже експертне дослідження триває. Воно проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС).
"Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати", - сказав Кандибор.
Крім того, згідно з висновками науковців КП "Київський метрополітен" виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю. Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною, що дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації з залученням відповідних фахівців, а також виконання відновлювальних робіт.
Раніше ми писали, що з 9 грудня рух поїздів між станціями метро "Деміївська" та "Теремки" буде закрито для термінового проведення ремонту перегінного тунелю.