У системі «Прозорро» за минулі два тижні оприлюднено 56 тис. повідомлень про закупівлю на 45,18 млрд грн. Незважаючи на те, що Київський метрополітен із замовленням на будівництво метро на 13 млрд 785 млн грн ТОВ у «Автостради» став лідером, інтерес журналістів викликало повернення до «Великого асфальтування», хоч воно й не потрапило до традиційних ТОП 10 тендерів тижня.
Про це пишуть "Наші гроші".
Йдеться про те, що служба відновлення та розвитку інфраструктури в Дніпропетровській області замовила на 223,03 млн грн у ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя, який розпочався ще до повномасштабного вторгнення, а саме на ділянці траси км 140+056 – км 155+050.
Повідомляється, що місцева служба "Укравтодору" у 2021 році уклала договір з "Онуром" на 636 млн грн та профінансовано роботи на 120 млн грн, і потім усе зупинилося до минулого тижня. А вже 19 серпня 2024 року на цій ділянці було досягнуто домовленості між замовником та підрядником про відновлення фінансування ремонту, коли місцева служба Держвідновлення уклала з «Онуром» іншу угоду на додаткові гроші на цю ділянку. При цьому остаточно угоду з Онуром затвердив в.о. керівника агенції Роман Комендант.
«Виявилося, що коли «Онур» розпочав ремонт у 2021 році, проектом було передбачено використання неактивних шлакових матеріалів у складі щебенево-піщаної суміші С5 для влаштування нижнього шару основи дороги. Проте НЕактивний шлак був відсутній у регіоні. Потім «Онур» зробив роботу з іншим шлаком – АКТИВНИМ доменним і влаштував температурні шви з гранітного щебеню через кожні 100 метрів», - повідомляє видання.
При цьому нагадується, що ремонт цієї траси Н-23 фігурував у скандалі 2021 року саме зі шлаками, які планували використати для ремонту дороги. Схоже тоді «Онур» вирішив підмінити активний шлак на неактивний. А тепер бере за це із держави додаткові гроші.
Також видання публікує ТОП-10 тендерів за минулі 2 тижні, а саме:
- КП «Київський метрополітен» на 13 млрд 785 млн грн замовило ТОВ «Група компаній «Автострада» будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар.
- Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Харківській області на 2 млрд 729,25 млн грн замовила у ТОВ «Автомагістраль-Південь» послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд у Харківській області.
- «НЕК «Укренерго» на 2 млрд 181,98 млн грн замовило у ТОВ «Структум» реконструкцію ПЛ 330 кВ Чорнобильська АЕС – Славутич.
- Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Харківській області на 967,5 млн грн замовило у ТОВ «Ростдорбуд» послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них відповідно до Харківської області.
- ДП Міноборони «Державний оператор тилу» на 827,9 млн. грн. купило продуктів у ТОВ «Атомсервіс».
- ДП «Медичні Закупівлі України» на 574,31 млн грн купило ТОВ «Дойч-Фарм» Трастузумаб 150 мг.
- Департамент капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації на 474,53 млн грн замовив у ТОВ «СК Будінвест» будівництво хірургічного корпусу КП «Дніпропетровська обласна дитяча лікарня».
- ДП «Медичні Закупівлі України» на 382,58 млн грн купило у Pfizer Export BV фактор коагуляції крові людини ІХ (рекомбінантний) 1000 МО та фактор коагуляції крові людини ІХ (рекомбінантний) 500 МО.
- ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» на 369 млн грн замовило у ТОВ «Будівельна Фірма Будінвестальянс» послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Мукачівського району Закарпатської області.
- ДП "Медичні Закупівлі України" на 364,86 млн грн купило у ТОВ "Діатом" гозерелін 10,8 мг.
Раніше ми писали про те, що ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» («СхідГЗК») Міненергетики без торгів уклало договір з ТОВ «Електроресурс» про постачання кабелів та проводів за цінами в 2 рази вищими за ринкові.