Незважаючи на закритий повітряний простір, київська влада має намір закатати в асфальт понад 1,5 млрд грн на дорогу в аеропорт

Будівельні роботи мають бути закінчені до середини 2026 року.
Незважаючи на закритий повітряний простір, київська влада має намір закатати в асфальт понад 1,5 млрд грн на дорогу в аеропорт
ілюстративне фото / kyivcity.gov.ua

За даними «Прозорро», КП "Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд м. Києва" КМДА 30 жовтня оголосила тендери на проектування та будівництво першої черги дороги до аеропорту "Київ" загальною очікуваною вартістю 1,56 млрд грн.

Про це пишуть "Наші гроші".

Читайте також:

Видання зазначає, що йдеться про будівництво під'їзної автомобільної дороги від проспекту Валерія Лобановського (біля примикання вулиці Володимира Брожка) до міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни) у Солом'янському районі Києва. Згідно із проектом, який КМДА перезатвердила у вересні 2023 року, загальна довжина ділянки будівництва становить 4,3 км. Для верхнього шару покриття використовуватиметься щільний дрібнозернистий асфальтобетон типу А марки 1, модифікований полімерною добавкою, на бітумі БНД 70/100 з додаванням ПАР.

Повідомляється, що перша черга будівництва – 2,8 км дороги з двома смугами в одному напрямку, а також смуга безпеки, велосипедна смуга, місцеві проїзди, тротуари, очисні споруди, надземний пішохідний перехід завдовжки 27 м, світлофорний об'єкт, підпірні стінки тощо. буд. Проектні роботи за першою чергою очікуваною вартістю 7,38 млн грн та будівельні роботи очікуваною вартістю 1,56 млрд грн планують замовити із терміном виконання до середини 2026 року.

Наголошується, що для участі у проектировочному тендері слід принести аналогічний договір, підтвердити наявність необхідного обладнання, програмного забезпечення та кваліфікованих працівників. А для участі у будівельному тендері потрібно принести аналогічний договір на будівництво чи реконструкцію міських доріг чи вулиць із відгуком, який видано не раніше місяця за оголошення тендеру. Крім того необхідно підтвердити наявність виробничої бази, атестованого асфальтобетонного заводу, будівельних дорожніх машин, працівників. А ще мати чистий дохід (виручку) за 2023 рік не менше ніж 30% очікуваної суми, тобто не менше ніж 467,08 млн грн.

Також повідомляється, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 14 листопада. При цьому одна анонімна фірма просить відкоригувати технічне завдання та прописати типи асфальтобетону та товщину покриття, а також надати відомість використовуваних матеріалів та креслення. Інша – розмістити кошторисну документацію у програмному комплексі. Замовник ще не встиг відповісти.

Крім того, як пише видання, друга черга будівництва – це 1,5 км дороги з однією смугою в одному напрямку, тротуари та очисні споруди. Восени 2023 року проектні роботи по ній замовили у ТОВ «ВКФ «Стандарт-Авто» за 1,22 млн грн, а будівельні роботи – у ТОВ «КП «Шляхбуд Інвест» за 135,94 млн грн.

Журналісти нагадують, що історія цього проекту розпочалася у 2010 році в рамках підготовки до Євро-2012. Первинний договір на будівельні роботи було укладено з ПрАТ «Укратоменергобуд» на 174,35 млн грн у квітні 2010 року за результатами закупівлі «в одного учасника», погодженої Нацагенством щодо Євро-2012. Тоді дорогу завдовжки 3,5 км мали побудувати до березня 2012 року. У 2017 році "Укратоменергобуд" за переговорною процедурою отримав ще один підряд на додаткові будівельні роботи вартістю 200,55 млн грн. Однак із них виплатили лише 137,69 млн грн.

Раніше ми писали про те, що, незважаючи на обшуки, які відбулися раніше, компанія «Автомагістраль-Південь» виграла тендер на 440 млн грн на ремонт шляхопроводу над Броварським проспектом біля метро «Дарниця» в Києві.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK