«Київавтодор» прибрав дешевшого підрядника та віддав майже півмільярда «Автомагістраль-Південь» – ЗМІ

Тепер ремонт шляхопроводу біля метро «Дарниця» у Києві під загрозою зриву, а переплата може становити 30 млн грн.
«Київавтодор» прибрав дешевшого підрядника та віддав майже півмільярда «Автомагістраль-Південь» – ЗМІ
Ремонт шляхопроводу через Броварський проспект біля станції метро «Дарниця» коштуватиме столичному бюджету 440 млн грн / Колаж: dengi.ua

«Чутливість» чиновників «Київавтодору» до великих букв привела до скандалу з тендером на ремонт шляхопроводу через Броварський проспект біля станції метро «Дарниця» вартістю 440 млн грн. Після відхилення підприємством дешевшого конкурента своє розслідування провела Державна аудиторська служба (ДАС) і наказала розірвати договір із обраним дорожчим підрядником. Проте Київавтодор наполягає на своїй правоті та подав судовий позов проти ДАС. Наразі ремонт мосту перебуває під ризиком зриву, якщо аудитори доведуть свою правоту у суді.

Про це пишуть "Наші гроші".

Читайте також:

Видання зазначає, що «Київавтодор» хотів, щоб у його тендері брали участь фірми, які мають беззаперечний досвід виконання аналогічних робіт. І щоб як доказ надали листи попереднім замовникам, для яких ці фірми виконували ремонт мостів.

Повідомляється, що ТОВ «Мостобудівний загін № 112» подало три листи: два від регіональних служб Держвідновлення про ремонт мостів у Вінницькій та Кіровоградській області та один від фірми «Еко-буд-трейд» з будівництва Подільського мостового переходу через Дніпро у Києві. У результаті у вересні «Мостобудівний загін №112» виграв ціновий аукціон з дарницького шляхопроводу, запропонувавши виконати роботи за 438 млн грн. Однак після цього «Київавтодор» відхилив цю фірму з торгів через контракт з «Еко-буд-трейдом».

Журналісти нагадують, що "Еко-буд-трейд" кілька років тому виграв тендер "Київавтодору" на генпідряд будівництва мостового переходу з лівого берега Дніпра на Поділ. І як субпідрядник, тобто той, хто вже реально і виконуватиме будівельні роботи, найняв «Мистобудівний загін 112». Але це не підійшло «Київавтодору», оскільки, як з'ясувалося в ході суперечки з ДАС, він хотів, щоб учасники торгів надавали аналогічну угоду від «замовника, а не Замовника (Генпідрядника, підрядника тощо)».

«Мовляв, в історії з Подільським мостом замовником був сам Київавтодор, а Еко-буд-трейд був його генпідрядником. Тобто називати "Еко-буд-трейд" замовником у відносинах із "Мостобудівним загоном" неправильно. Він був уже субпідрядником генпідрядника. А замовник – це був «Київавтодор», тож угода мала бути з нею. Але ж угода з нею мала «Еко-буд-трейд», а не «Мостобудівний загін»… Сподіваємося, ви зрозуміли», - наголошує видання.

Зазначається, що через ці претензії досвід будівництва «Мостобудівного загону» на Подільському переході «Київавтодор» не зарахував до підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт. Тож вирішив, що йому не можна довіряти новий контракт на Дарниці. Отже, перемогу «мостобудівників» було скасовано і підряд передано фірмі «Автомагістраль-Південь», яка є наступною за ціною, з пропозицією 440 млн грн.

Як зазначають журналісти, це прямо суперечить власній тендерній документації «Київатодора», в якій у пункті 1.3 написано, що Замовником є генпідрядна організація. І це слово тут із великої літери, тому що воно просто перше в назві стовпчика, і за правилами граматики пишеться із великої літери. І у наступному пункті тендерної документації замовник написано вже з маленької літери. Ось так "Київавтодор" пішов у глуху відмову від власної тендерної документації. І тепер справа на рівному місці переїжджає до суду.

За даними видання, це питання коштує набагато більше, ніж 2 млн грн різниці між пропозиціями відхиленого «Мостобудівного загону 112» та акцептованої «Автомагістралі-Південь».

«У кошторисі Дарницького мосту понад третину вартості тендеру 166 млн грн припадає на «мостові металеві конструкції прогонової будови поставлених із заводу». Точні параметри невідомі, але їхня ціна у кошторисі становить 221 тис. грн за тонну з урахуванням ПДВ. А це набагато дорожче за ринкові ціни. Зазвичай такі конструкції дешевші на 30-50 тисяч гривень на тоні. Навіть у контрактах Держвідновлення на будівництво антиракетного захисту найдорожчі металоконструкції балок перекриття були щонайбільше по 189 тис. грн/т, а найдешевші – від 153 тис. грн. Відтак, «Автомагістраль-Південь» отримала підряд, у якому за результатами тендеру не була вижата вся маржа з металоконструкцій. Оціночно вона може становити близько 30 млн грн» - резюмує видання.

Раніше ми писали про те, що "Автомагістраль-Південь" без конкуренції виграла найбільший тендер минулого тижня на добудову дорожньої розв'язки під Києвом на 442 млн грн.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK