КМДА планує капітально ремонтувати вулиці, які цього не потребують і на яких вистачило б середнього ремонту. Такий висновок міститься у дослідженні ГО «Пасажири Києва».
Про це пишуть "Наші гроші".
Зазначається, що громадська організація отримала за запитом та проаналізувала акти обстеження технічного стану вулиць Києва за поточний рік та порівняла їх із планом капітальних ремонтів на наступні роки. Як виявилося, місто збирається проводити капітальні ремонти в основному тих вулиць, які цього не потребують і де можна було б обмежитися середнім ремонтом. Наприклад, це стосується проспекту Лобановського, вулиці Міської та проспекту Свободи.
«Як пишуть «Пасажири Києва», середній ремонт від капітального відрізняється, перш за все, типом та обсягом робіт, а відповідно й меншою вартістю. Наприклад, площа покриття проспекту Свободи становить 50 630 кв. м, а середня вартість капремонту 1 кв. м – 6480 грн. Орієнтовна вартість капремонту всієї вулиці – 328 млн грн. При цьому згідно з актом КП «ШЕУ Подільського району» на проспекті пошкоджено лише 650 кв. м, що становить лише 1% покриття та потребує поточного (середнього) ремонту. Інших пошкоджень (бордюрного каменю, дорожнього огородження, злив) не зафіксовано. Активісти запевняють, що самі у цьому переконалися», - повідомляє видання.
Також наголошується, що середня вартість 1 кв. м поточного ремонту – 1400 грн. За їх розрахунками, загальна вартість поточного ремонту пошкоджених ділянок проспекту Свободи складе 0,9 млн грн, що у 360 разів менше за вартість капремонту всієї вулиці.
Крім того, повідомляється, що, за даними «Пасажирів Києва», замість капітального ремонту вулиці Богатирської за 1,4 млрд грн, проти якого було подано петицію, яка набрала 6 тисяч голосів, але відхилена мером Віталієм Кличком, можна обійтися дрібним поточним ремонтом 1 000 кв. м покриття.
«Висновок активістів такий: загалом з усіх вулиць, капремонт яких заплановано на 2025 рік, його потребують лише Харківське шосе та вулиця Зрошувальна, а проспект Лобановського та вулиця Милославська на Троєщині потребують середнього ремонту близько 20% покриття» - підкреслюють НГ.
Видання нагадує, що цього року вже писало про тендери "Київавтодору" на проектування капремонту деяких із згаданих у дослідженні "Пасажирів Києва" вулиць. Зокрема, підряд по проспекту Лобановського на 14 млн грн отримало ТОВ «Слобожанський проектний дім», а щодо половини вулиці Милославської на 8,80 млн грн – ТОВ «ВІА Проджект».
Раніше ми писали про те, що, незважаючи на закритий повітряний простір, київська влада має намір закатати в асфальт понад 1,5 млрд грн на дорогу до аеропорту.