УЗ відновила онлайн-продаж квитків: можливі технічні збої в системі

Уже понад 12 тис. квитків придбано через онлайн-сервіси Укрзалізниці після їхнього відновлення.
Ілюстративне фото / t.me/UkrzalInfo
Ілюстративне фото / t.me/UkrzalInfo

У четвер, 27 березня, система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення. Про це повідомила пресслужба компанії.

"Укрзалізниця відновила онлайн-продажі після наймасштабнішої кібератаки! Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці", - йдеться в повідомленні.

Читайте також:

За інформацією УЗ, уже понад 12 тис. квитків придбано через онлайн-сервіси Укрзалізниці після їхнього відновлення. 

Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі. Пасажирів просять користуватися застосунком винятково в разі потреби в терміновій подорожі.

Читайте також:

Зазначається, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їхні PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку "спам".

Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків із застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків потрібно просто показати на посадці квитанцію про оплату квитків із банківського застосунку.

Читайте також:

Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку. 

Раніше ми писали, що зранку 23 березня через технічний збій в IT системі Укрзалізниці (УЗ) не працюють онлайн-сервіси. Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги. Тож квитки можна придбати лише через каси.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK