У четвер, 27 березня, система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення. Про це повідомила пресслужба компанії.
"Укрзалізниця відновила онлайн-продажі після наймасштабнішої кібератаки! Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці", - йдеться в повідомленні.
За інформацією УЗ, уже понад 12 тис. квитків придбано через онлайн-сервіси Укрзалізниці після їхнього відновлення.
Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі. Пасажирів просять користуватися застосунком винятково в разі потреби в терміновій подорожі.
Зазначається, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їхні PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку "спам".
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків із застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків потрібно просто показати на посадці квитанцію про оплату квитків із банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Раніше ми писали, що зранку 23 березня через технічний збій в IT системі Укрзалізниці (УЗ) не працюють онлайн-сервіси. Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги. Тож квитки можна придбати лише через каси.