Компанія "Автомагістраль-Південь" стане підрядником на будівництво першої ділянки автостради "Арад-Орадя" в Румунії. Роботи виконуватимуться спільно з асоціацією PRECON TRANSILVANIA SRL (Румунія), а замовником виступає Національна компанією з управління дорожньої інфраструктури Румунії (CNAIR). Будівництво ділянки дороги протяжністю 33,7 км обійдеться румунському бюджету в 460 млн євро.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Читайте також: «Автомагістраль-Південь» після обшуків виграла тендер, який увійшов до ТОП-10 закупівель тижня, що минув
Зазначається, що термін виконання робіт, згідно з контрактом, становитиме 24 місяці, а саме будівництво швидкісної траси "Орад-Арадя" (120,5 км) складається з кількох ділянок, на кожну з яких замовник проводить окремий тендер.
Повідомляється, що в лютому 2025 року "Автомагістраль-Південь" із партнерами виграла тендер на лот №1 (33,7 км). Тепер це перший укладений контракт на будівництво "Орад-Арадя".
За словами гендиректора Національної компанії з управління дорожньої інфраструктури Румунії Крістіана Пістола, нова швидкісна автомагістраль є частиною стратегічного європейського коридору Via Carpathia, що забезпечує автомобільне сполучення між Балтійським - Чорним і Середземним морями.
Також повідомляється, що на першій ділянці проєкту передбачено будівництво 32 мостів, розв'язок і шляхопроводів, серед яких 727-метровий шляхопровід над залізницею, а також два паркінги для зарядки електромобілів.
При цьому гендиректор компанії "Автомагістраль-Південь" Микола Тимофєєв наголосив, що передумовою перемоги на даному тендері стали успішно реалізовані раніше компанією масштабні проєкти в Молдові та кілька перших проєктів у Румунії (ремонт автодороги в Трансільванії та реконструкція аеропорту "Сату-Маре").
Читайте також: «Київавтодор» прибрав дешевшого підрядника та віддав майже півмільярда «Автомагістраль-Південь» – ЗМІ
Також у компанії нагадали, що вона реалізовувала великі інфраструктурні проєкти на українському ринку. Серед яких - будівництво злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту Одеси, швидкісна траса Н-31 між Києвом і Дніпром, водоймище найбільшої в Європі Дністровської ГАЕС, магістральний водопровід Кривого Рогу, 600-метровий міст через Десну на трасі "Київ-Чернігів" та десятки інших пам'яток.
Крім того повідомляється, що торік у Румунії відкрито офіс "Автомагістраль-Південь", де вже триває підготовка до старту робіт і паралельно боротьба за інші контракти на румунському ринку.
Як відомо, компанія "Автомагістраль-Південь" неодноразово ставала об'єктом журналістських розслідувань в Україні щодо завищених цін на будівельні роботи на тендерах Укравтодору та Держвідновлення, несумлінної конкуренції та монопольного становища на ринку. А в жовтні 2024 року в офісі компанії Нацполіція провела обшуки.
При цьому ЗМІ за часів держпрограми "Велике будівництво" зараховували "Автомагістраль-Південь" до так званого "дорожнього картелю", куди разом із цією фірмою входили такі гіганти ринку, як "Автострада", "Росдорстрой" і "Онур".
Раніше ми писали про те, що ТОВ "Автомагістраль-Південь" у 2023 році було перераховано 10,5 млрд грн від держави, а до початку повномасштабного вторгнення компанія стала головним дорожнім підрядником програми "Велике будівництво". При цьому загальна вартість переможних лотів у процедурах публічних закупівель компанії становить близько 580 млрд грн, а бенефіціаром компанії є Олександр Бойко.