ПриватБанк ввів технологію розробки ІТ-фахівців, за допомогою якої клієнти можуть спілкуватися з банком через інтернет та мобільний додаток Приват24. Про це йдеться на сайті банку.
"Через війну мільйони українців змушені шукати прихисток за кордоном, а в деяких регіонах України поки що відсутній український мобільний зв'язок, тому саме зараз ми впровадили цю унікальну технологію, щоб наші клієнти були на зв'язку з банком за будь-яких умов", - сказала керівниця напрямку "Омніканальний контактний центр" ПриватБанку Оксана Аношечкіна.
Зазначається, що бета-версія інновації вже доступна всім користувачам мобільного Приват24 (iOs та Android). Потрібно лише оновити програму до останньої версії. Дзвінки до банку через програму безоплатні та працюють за наявності мобільного інтернету або Wi-Fi.
"Важливо, що такий спосіб спілкування з банком є безпечним, оскільки дзвінок захищений логіном і паролем від Приват24", - пояснили у фінустанові.
Щоб зателефонувати до ПриватБанку з застосунку, необхідно:
- увійти до мобільного Приват24 зі своїм логіном та паролем;
- перейти в "Профіль клієнта" - "Служба підтримки" - "Дзвінок через Приват24" (або "Дзвінок у підтримку" для Android).
Раніше ми писали, що ПриватБанк запустив для підприємців новий сервіс "Каса", який дозволяє підключити та використовувати POS-термінали банку як програмного реєстратора розрахункових операцій (ПРРО).