В Україні продовжуються екстрені відключення електрики. Це може застати зненацька, зокрема під час користування банкоматом чи терміналом. Про це повідомили в Мінреінтеграції.
"Уявіть, ви приходите до терміналу покласти гроші на картку. Половину суми вже внесли, і раптом операція зірвалася через відключення світла. Що робити? Алгоритм дій пояснили в ПриватБанку", - йдеться в повідомленні.
Так, відразу потрібно зателефонувати по гарячу лінію 3700 і подати заявку на повернення коштів. Необхідно повідомити номер терміналу, його адресу, внесену суму та приблизний час проведення операції.
Коли заявку буде опрацьовано та гроші в терміналі перерахують, недоотримані кошти повернуть людині на картку, пояснили у відомстві.
Зазначається, що українці можуть отримати готівку не лише в банках та банкоматах, а й на касах магазинів, аптек та АЗС. Для цього необхідно оплатити будь-яку покупку карткою та попросити касира зняти з неї потрібну суму готівки. Отримати можна від 500 гривень, але не більше ніж 6000 гривень.
Крім того, громадяни можуть зняти готівку з картки в Укрпошті та на Новій Пошті, звернувшись до будь-якого відділення поштового оператора.
Раніше ми писали, що під час відключення електроенергії мобільний зв'язок й інтернет поступово зникають. Чому так відбувається, пояснили в НКЕК.