Щоб зменшити ризик затримок при виплаті працівникам допомог за лікарняними, ще у 2018 році Фонд соціального страхування України впровадив систему оперативного інформування про здійснення виплат. Про це повідомили у ФССУ.
"Відтоді про перерахування працівнику отриманих від ФССУ коштів роботодавець звітує у місячний термін після виплати допомоги - це дозволило нам не лише краще контролювати використання коштів Фонду і дотримання прав застрахованих осіб, але і реалізувати ризик-орієнтовані підходи в перевірках страхувальників", - йдеться в повідомленні.
Однак, починаючи з 2023 року, ФССУ передав свої функції до Пенсійного фонду та наразі перебуває в процесі припинення.
Повідомлення про виплату працівникам коштів, отриманих від фондів (як ФССУ, так і ПФУ), необхідно продовжувати подавати.
Форма такого повідомлення та строки його подання не змінилися. Вони затверджені постановою правління ФССУ від 19 липня 2018 року, яка продовжить діяти до ухвалення Пенсійним фондом відповідного власного порядку.
При цьому подавати повідомлення про виплату необхідно до того фонду, від якого надійшли кошти.
Як подати повідомлення до ФССУ
У зв’язку з технічними причинами, пов’язаними з припиненням ФССУ, подати повідомлення наразі можливо лише в паперовому вигляді. Роботодавці можуть звернутися безпосередньо до відділення або надіслати документ рекомендованим листом.
Раніше ми писали, що з 1 січня 2023 року Фонд соціального страхування України передав свої задачі та функції до Пенсійного фонду. Тепер саме ПФУ є уповноваженим органом управління в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.