Порушення прав споживачів: куди можна звернутися українцям

Якщо порушено права як споживача, куди можна звернутися.
Порушення прав споживачів: куди можна звернутися українцям
Ілюстративне фото / depositphotos.com

Якщо продавець або виробник товару, надавач послуг відмовив у задоволенні законних вимог, то споживачі можуть звернутися до суду за захистом своїх законних прав. Про це повідомили в Державній службі з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Читайте також:

"Не бійтеся звертатися до суду, адже споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав, відповідно до частини 3 статті 22 Закону №1023. Зараз це розповсюджений досвід в європейських країнах", - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що суди працюють без обмеження їхніх функцій в умовах воєнного стану.

Читайте також:

Наприклад, якщо продавець не використовує касовий апарат, то споживач може скаржитися до Державної податкової служби, яка може проводити перевірки та накладати штрафи на суб'єктів господарювання. 

Повідомити про маркування товару іноземною мовою, а не державною, як того вимагає законодавство, можна до Уповноваженого з захисту державної мови. Для цього на сайті Уповноваженого є спеціальна форма. 

Читайте також:

На порушення у сфері фінансових послуг можна поскаржитися до Національного банку України, а саме до Управління захисту прав споживачів фінансових послуг. Подати скаргу також можна онлайн.

Для надання консультацій та роз'яснень щодо порушення прав споживачів при купівлі товарів, гарантійному ремонті та гарантійному обслуговуванні, наданні послуг слід звертатися до територіальних органів Держпродспоживслужби.

Раніше ми писали, що протягом 14 днів із моменту придбання товару його можна повернути назад. Однак не всі товари підлягають такому поверненню.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK