Іноді українці стикаються з проблемою, коли при розрахунку на касі в магазині дізнаються, що ціна товару в чеку не збігається з цінником. Це порушення Закону "Про захист прав споживачів", повідомив Уповноважений Верховної Ради з прав людини Дмитро Лубінець.
Відповідно до законодавства до моменту покупки продавець зобов'язаний надати доступну та достовірну інформацію про товар. Вона має містити серед інших відомостей дані про ціну, умови та правила придбання продукції.
"Продавець повинен обов'язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї її категорії. Написи мають бути чіткими та простими для розуміння. Ціна товару повинна включати в себе всі податки та неподаткові обов'язкові платежі, які відповідно до законодавства сплачуються споживачем під час купівлі", - йдеться в повідомленні.
Однак якщо купили товар за ціною, що не відповідає ціннику, насамперед необхідно звернутися до адміністрації магазину з вимогою повернути різницю між заявленою та фактичною ціною товару.
Як відомо, захист прав споживачів та реалізацію державної політики у сфері держконтролю за додержанням відповідного законодавства здійснює Держпродспоживслужба.
"Коли продавець відмовляється виконати вашу законну вимогу як споживача, ви маєте право звертатися до Держпродспоживслужби або її територіальних органів", - зазначив омбудсмен.
Раніше ми писали, що українці можуть самостійно визначити, який товар у магазині з Росії чи Білорусі.