Напевно, кожен стикався із ситуацією, коли касир у магазині відмовлявся приймати в покупця гроші деяких номіналів. При цьому він міг аргументувати це тим, що нічим давати здачу. Що робити в такому випадку, розповіли в Telegram-каналі "Захист прав споживачів".
Якщо касир заявляє, що він не має здачі, і відправляє покупця йти міняти гроші, це є порушенням вимог законодавства про захист прав споживачів.
Відповідно до цих вимог касири повинні приймати в споживачів банкноти й монети всіх номіналів. Також касири повинні самостійно слідкувати за тим, щоб у касі були банкноти й монети, необхідні для видачі решти.
"Тому проблема "у мене немає здачі" - це не твоя проблема, а касира. Якщо касир продовжує так говорити, звертайся до керівництва магазину та повідомляй, що касир перекладає на тебе свої обов'язки", - пояснили фахівці.
Раніше ми писали, що іноді на полицях магазинів в Україні може стояти товар, у якого минув термін придатності. Якщо ви не звернули увагу на дату й купили прострочені продукти, то слід знати, як діяти в ситуації, що склалася.